Jak ziskat pres proxy soubor jehoz prenos byl prerusen

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Oct 23 20:16:08 CEST 1998

Dobry den,

> majitel(ka) stroje
>
> Sorry, ale nemluvil bys takhle, kdyby sis vyzkousel
> optimalizovat nejaky JPEG pres http://www.gifwizard.com nebo
> http://209.60.132.8/sso/english/sso_get.htm

To mi pripada hodne brutalni. Co kdyz si stahuju nejaky obrazek, na kterem
mi zalezi ? Uroven 60 je sice pekna, nicmene co kdyz by mi nevyhovovala ?
:-)

Dalsi otazka je, co by to udelalo s vykonem potrebnym pro rekomprimaci. Asi
nema cenu premyslet nad tim, kolik procent ze studentskeho skolniho provozu
tvori JPEGy :-)

> ukazat`` od tech,
>
> Limit je tady prave ta uroven 60 u JPEGu.

Coz NENI bohuzel pravda :-|
Muzu vyjmenovat nekolik oblasti, kde potrebuju obrazek tak, jak jsem si ho
nadefinoval.
Takove CT snimky, grafika ci dalsi veci by mely byt prenaseny ve 100%
kvalite.

> prenasenych dat???
>
> Prave, ze jen formu, obsah zustava.

Co NEMUSI byt pravda. Obsahem obrazku nejsou nejake maluvky, ale to, co na
dany stroj ulozil vlastnik.
Take bychom se mohli dockat extremu typu:
Proc stahovat cely ZIP adrchiv, kdyz treba readme soubory nejsou k provozu
potreba. :-)

> Taky jsem slysel nekoho rikat "A co kdybych snizil v tom
> JPEGu paletu?"
>
> Nevedel jsem, jestli se mam smat nebo plakat.

No nejsou vsichni graficti guruove. Smirt(m)e se s tim, ze vetsina lidi na
siti je BFU :-)
A totez plati o administratorech Webu ...
Nicmene jejich zajmem neni snizovat narocnost na prenos. Vezmete si, jake
jsou ceny webhostingu a nejake to kilo, mega nemusi webmastera zajimat.

						Michal