ISP provideri

Petr vpetr at bigfoot.com
Tue Mar 9 22:56:17 CET 1999

Zrejme doslo k nepochopeni, za kazdy dalsi 1MB nad 2MB je pozadovano 150,-Kc (vc. toho, ze jsou uctovany jeste dalsi sluzby, takze naklady na fakturaci se stiraji)

http://www.hosting.cz/cenik.html
Pronájem prostoru na WWW o velikosti 50MB (mesícne)  940,-

Tvrdite, ze vyse uvedena cena je pro Vas dumpingova ci na hranici rentability?

Podle "meho vzorce" bych u onoho ISP zaplatil za 50MB neskutecnych 500+48x150=7700,-Kc (coz jak naznacil, by i chtel:), a to jeste o dalsich Vasich sluzbach (SSL, Zálohování dat každých 24 hodin, Detailní statistika prístupná on-line, Kódování ceštiny C-SaCzech) se uzivateli u onoho ISP muze jenom zdat.. navic je na dnes jiz "ne nejsilnejsi" 2Mb lince.

K vasemu ceniku (hosting.) mam ovsem pripominku, co je to "Mesícní datový tok by nemel prekrocit ..", co kdyz prekroci? "Nemel" je docela nicnerikajici formulace.
-->>Obchodni odpovedi piste soukrome..

Zajima me Vas nazor na kvalitu sluzeb ISP vseobecne po CR, setkal se jiz nekdo z Vas napr. s tim, aby ISP (primarni) nastavil zakaznikovi jako MX zaznam IP adresu, nebo na ~10-ty pokus (DNS s/n checked) nastavil  jako A zaznam pro ono MX na masku podsite? Humorne.

Petr

-----Pùvodní zpráva-----