mail MX zaznam

Milan Kerslager milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz
Tue Mar 9 23:56:39 CET 1999

> Pokud mozno zadny :-)  WinNT mi pro provozovani DNS prijdou jako obzvlaste
> nevhodny OS.

Pokud vim, na implementaci obvzlaste DNS serveru pro NT od M$ jsou
nejvetsi stiznosti. Uvedu radeji svoji zkusenost:

Nas sekundar jsou NT. Moje seriove cislo domeny bylo 99022201 (takovy
stadardni tvar). Kvuli Y2K jsem prepsal skript, ktery mi DNS generuje a
zmenil jsem cislo na 1999022501. Ale ouha! Dva moje sekundary si zacaly
kazde 4 vteriny stahovat moji domenu... proste si (oba NT) myslely, ze
maji neaktualni verzi. Po rucni domluve si pro zmenu mysli, ze se
domena nemeni. Vsem okolo NT preji hodne podobne zabavy (hlavne s Y2K
od M$)!

PS: jiny sekundar na starickem Sunu ani nemrknul a zmenu akceptoval.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        E-mail: milan.kerslager at spsselib.hiedu.cz