Služba time

Martin Mares mj at ucw.cz
Mon Dec 4 13:08:25 CET 2000

Zdravim,

> Čímž by si člověk myslel, že se tedy jedná o unsigned, protože 136 let
> (4291716096) bychom do 2^32-1 jinak nedostali. Za předpokladu, že je tedy
> RFC bezchybné je mi to záhadou. Myslím si tedy, že je v tomto RFC chyba
> (jsou to jenom dvě stránky, zkuste si to také přečíst). Jaké jsou Vaše
> názory?

Ja si myslim, ze v textu chyba neni, pouze je napsan ponekud zavadejicim
zpusobem. Sklada se totiz ze dvou casti -- jedna popisuje samotny time
protocol, druha definuje zpusob mereni casu, ktery se v protokolu pouziva.
A na 32-bitu cas omezuje pouze protokol, nikoliv samotna definice jeho
mereni, a proto se v ni mohou vyskytovat (ac to je bez predchoziho
upozorneni velice matouci) i hodnoty mimo 32-bitovy rozsah.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
The first myth of management is that it exists.