Jiny pristup k classless delegaci

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Thu Jan 27 19:36:44 CET 2000

Petr.Novotny at antek.cz (Petr Novotny) writes:

> Multiple MX je taky spatny napad (krome stroju se spatnou nebo
> jen obcasnou konekci). Ale to je taky jina pohadka.
>
> Proc by mel postu pro me drzet sekundar a ne odesilatel? V cem
> je jako rozdil?

Tak treba v pripade uplneho zniceni pripojeni - treba pozar nebo
prekopnuty kabel. Proste prijdu ke svemu poskytovateli, ktery mi drzi
postu a stahnu si ji na disketu :-) Nemuzete updatovat MX, protoze
primar je u vas. Svemu zaloznimu MX navic muzete rict, aby po dobu
vypadku pouzival jinou metodu ukladani posty.

Proc je multiple MX spatny napad? Vzdyt drzeni posty odesilatelem je
podstatne omezeni moznosti soucasneho reseni.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic