stiznosti na hackovani

michal.spacek at deltaes.cz michal.spacek at deltaes.cz
Tue Apr 10 11:32:24 CEST 2001

Ahoj

> Pokusim se o jedno srovnani, zrejme bude urcite vice ci mene pokulhavat, tak
> prosim o shovivavost.
> V USA je celkem popularni bydlet v domecku. A kazdy ten domecek ma kolem
> sebe svuj pozemecek. Soucasne tam plati zakony, ktere umoznuji obcanum (a
> tudiz i majitelum techto domecku) branit sebe i svuj majetek i s pouzitim
> zbrane. Tudiz, pokud by nekdo chtel napr. zkusit kliku u dveri takoveho
> domecku (paralela se "otukavanim sluzeb"?), tak musi zakonite vstoupit na
> onen pozemek.
> [...]

A to chces rict, ze tohoto se neda zneuzit????
"trebe jdu na navstevu k nekomu, koho neznam a on me zastreli" Fakt pekne.
Tady jde o rozumnou verzi toho co se ma.
Nebo si myslis, ze "hackovani" nema na svete misto???
Proc se potom bavi o bezpecnosti?? Nebyt hackovani tak by se na to
kaslalo..

Same extremni nazory - zakazovani a zakazovani...
Co tak ucit se premyslet?

s pozdravem

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim at deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX