stiznosti na hackovani

U.D.C. udc_x1 at hotmail.com
Tue Apr 10 11:51:19 CEST 2001

>A to chces rict, ze tohoto se neda zneuzit????
>"trebe jdu na navstevu k nekomu, koho neznam a on me zastreli" Fakt pekne.
>Tady jde o rozumnou verzi toho co se ma.
>Nebo si myslis, ze "hackovani" nema na svete misto???
>Proc se potom bavi o bezpecnosti?? Nebyt hackovani tak by se na to
>kaslalo..

Ten priklad byl samozrejme extremni, mimoto jsem avizoval, ze bude
pokulhavat, a byl myslen castecne jako vtip - predpokladal jsem, ze i tak
bude pochopen.

Ma hackovani na svete misto? Ma kriminalita na svete misto? Podle meho
nazoru bezesporu nema, nicmene vzdycky se najde nekdo, kdo se ji bude snazit
pachat. Proto by se proti ni melo postupovat maximalne tvrde a ne ji
omlouvat a misty az schvalovat.

>Same extremni nazory - zakazovani a zakazovani...
>Co tak ucit se premyslet?

S tim souhlasim. Ale tento pokyn k uceni se premyslet by mel byt spise
adresovan prave tem, kteri se dopousteni neceho, co nemaji.

UDC