soukromi nebo iluze? Re: shrnuti...

U.D.C. udc_x1 at hotmail.com
Wed Apr 11 15:03:37 CEST 2001

>V teto souvislosti by mne zajimalo, jestli jste se nekdy setkal s realnym
>ohrozenim
>soukromi, nebo pripadne aspon muzete ze zkusenosti vytipovat, kde a jak by
>k nemu
>mohlo nejspis dojit. Jestli nick zasadne a vsude neni spis trochu folklor
>nez skutecna
>potreba.

Paklize jsem na siti nikdy nevyslovil sve skutecne jmeno, tak s ohrozenim
sve skutecne osoby jsem se ani setkat, z tohoto smeru, nemohl. Na druhou
stranu jsem se samozrejme setkal s pokusy o ohrozeni sebe, jakozto nicku,
coz ovsem prave z duvodu absence onoho pojitka, bylo mozne prekousnout.

> [...]
>identitu,
>ale pak mi to nehraje s tim univerzalnim a dlouhodobe pouzivanym nickem.
>Stejne jako si jiste o mne muze ledaskdo zjistit prohledanim archivu
>ledacos vcetne
>zajmu a nazoru, muze si podobny profil udelat podle vseho i k vasemu nicku.
>Skoro bych se divil, kdybyste za tech 5 let nikdy nikde neporusil
>konspiraci a nezanechal
>stopu, ktera by zrusila vase inkognito. Mate ovsem pravdu, ze je to
>podstatne nesnadnejsi,
>nez kdyz se nekdo podepisuje pravym jmenem, pripadne pouziva signaturu s

Je to nesnadnejsi, neni to bezesporu nemozne.
Dokonce to neni ani tak slozite, jinak receno pro ty organy, kteri by meli
legalni a legitimni duvod, je to v podstate hracka (resp. neni co resit).
Na druhou stranu, je to dostatecne nesnadne pro vsechny z "venku", tedy pro
celou tu masu lidi ("stokrat nic umorilo vola").

Mozna to je proste jen profesionalni deformace...

UDC