musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Wed Apr 11 16:01:56 CEST 2001

On Tue, 10 Apr 2001, U.D.C. wrote:

>  Nenene, me slo o neco uplne jineho. Mozna jste si neprecetl muj prispevek
> cely a nebo jsem se proste asi nepresne vyjadril, za coz se vsem velice
> omlouvam.

Porad to same. Vy nic, to ten druhy si to spatne precetl.

> Co mi ovsem vadi je to, kdyz nekdo na muj "nepodepsany" prispevek
> zareaguje, ale ovsem touto jedinou vetou:
> Sorry, ale odpovidam pouze na reakce, ktere jsou podepsane.

K tomu uz jsem se tu jednou vyjadril. Myslim, ze byste mel byt rad, ze byl
tak slusny, ze Vam napsal, proc Vam neodpovida.

> Navic toto neposle do konference, ale primo na muj mail. Proc asi?
> Ze by se stydel projevit verejne svuj nazor?

Ja za sebe jsem rad, ze tim nezatezoval konferenci.

> At se na me nikdo nezlobi, ale takove chovani povazuji za zbabele,
> arogantni a primitivni.

Viz vyse - myslim si pravy opak.
Zato Vasi reakci zde v konferenci mam tendenci povazovat za arogantni,
primitivni a zbabelou.

> A ma otazka znela: Muze pouze ten fakt, ze nepodepisi svuj prizpevek,
> ospravedlnovat nekoho k takovemu chovani?

Ospravedlnovat? Ospravedlnovat k chovani, ktere se Vam nelibi...
(Tohle je mj. jeden moment, ktery me vede k narazkam na Vase policajtske
manyry. Vsimnete si, prosim, ze nepisi "policejni", tedy se nenavazim do
policie. Pusobite na mne jako policajt (nebo neco podobneho). (Opet si,
prosim, racte povsimnout, ze nepisi "policista".) Zda se, ze to mate
v sobe a nejak se Vam nedari prekrocit svuj stin.)

Myslim, ze M.M. udelal jednu z nejlepsich veci, ktere udelat mohl,
a zadne ospravedlneni k tomu opravdu nepotrebuje. :-)

A mimochodem, protoze zde v konferenci nepe~jete, alebrz sem prispivate,
tak (ne)podepisujete sve prispevky, nikoli prizpevky.

> Mimochodem, Vase "policajtske" narazky jsou trosicku skarede :-)
> Mate vubec poneti, kolik prace da lidem z public relations jen o kapanek
> zvysit popularitu policie na verejnosti? No nic, todle je out, nema cenu to
> rozebirat.

Z public relations? Dovolte, abych se zasmal. Takze my si platime z dani
kecalky a pyskove mluvci, aby nam vysvetlovali, ze to, co konkretni
policiste pohnojili, vlastne tak uplne nepohnojili, a ze jsou ve
skutecnosti uplne uzasni, i kdyz sem tam neco zproneveri, sem tam nekoho
omylem zastreli a kazdy druhy se necha uplatit.  :-)   Myslim, ze povest
policie by meli vytvaret policiste a jejich vedeni svou kazdodenni praci.
Spise nez vodenim skolnich ditek do policejniho musea na vycpaneho
pohranicnika, totiz, pardon, psa.

Me narazky vyplyvaji z toho, ze se takovym zpusobem projevujete.
Cimz delate medvedi sluzbu policii Vy, ne ja.

BoChal.