musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

U.D.C. udc_x1 at hotmail.com
Wed Apr 11 16:30:53 CEST 2001

>Porad to same. Vy nic, to ten druhy si to spatne precetl.

Mylil jsem se snad?
Zakladni pravidla pri vecne a seriozni kritice jsou, ze reknete *co* ten
druhy udelal spatne a *jak* to melo byt podle Vaseho nazoru spravne. Z Vasi
vety jsem si nevsiml ani jednoho.

>K tomu uz jsem se tu jednou vyjadril. Myslim, ze byste mel byt rad, ze byl
>tak slusny, ze Vam napsal, proc Vam neodpovida.

Znovu je mi to lito, ale stale jste nepochopil (nebo nedocetl) pointu.
Pokusim se velice srozumitelne vysvetlit:
- probiha zde odborna diskuse na nejake tema
- ja do tohoto threadu poslu prispevek
- nekdo na nej (samozrejme vecne) zareaguje, nekdo ne - to je naprosto
normalni (prece nemuzu po 300 lidech chtit, aby mi povinne odpovidali, kdyz
je to treba ani vubec nezajima)

Pointa je v tom, ze na tento muj prispevek zareaguje nekdo se slovy "nebudu
odpovidat...". Ale ja jsem prece po tom cloveku nevyzadoval, aby me
odpovidal a tudiz by me vubec neprekvapilo, kdyby on (stejne jako 99 procent
dalsich) zrovna na muj prispevek nezareagoval. Uz je to dostatecne
srozumitelne?
Srovnani (asi nebude idealni): na Karlove moste vystupuji ruzni muzikanti.
Kdyz jdete kolem, muzete se zastavit a zaposlouchat se (a pripade i venovat
minci) a nebo proste muzete bez preruseni kolem nich projit. Jenze vy
udelate to, ze k nim prijdete a reknete: "ja se tady u vas nezastavim, ja
vas poslouchat nechci" a jdete dal.
To me pripada arogantni. Tot vse.

>Myslim, ze M.M. udelal jednu z nejlepsich veci, ktere udelat mohl,
>a zadne ospravedlneni k tomu opravdu nepotrebuje. :-)

Viz vyse.

UDC