musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Wed Apr 11 16:53:05 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, U.D.C. wrote:

> Mylil jsem se snad?
> Zakladni pravidla pri vecne a seriozni kritice jsou, ze reknete *co* ten
> druhy udelal spatne a *jak* to melo byt podle Vaseho nazoru spravne. Z Vasi
> vety jsem si nevsiml ani jednoho.

Jiste ze jste se mylil. Diky Vasi uporne snaze a stalemu opakovani tehoz
jsem si Vas prispevek precetl jiz nekolikrat.

> Znovu je mi to lito, ale stale jste nepochopil (nebo nedocetl) pointu.

:-)))

> [...]
> odpovidat...". Ale ja jsem prece po tom cloveku nevyzadoval, aby me
> odpovidal a tudiz by me vubec neprekvapilo, kdyby on (stejne jako 99 procent
> dalsich) zrovna na muj prispevek nezareagoval. Uz je to dostatecne
> srozumitelne?
> Srovnani (asi nebude idealni): na Karlove moste vystupuji ruzni muzikanti.
> Kdyz jdete kolem, muzete se zastavit a zaposlouchat se (a pripade i venovat
> minci) a nebo proste muzete bez preruseni kolem nich projit. Jenze vy
> udelate to, ze k nim prijdete a reknete: "ja se tady u vas nezastavim, ja

Pointa je v tom, ze si ted odporujete.
V predchozich odstavcich tvrdite dvakrat (a jeste jednou v prikladu),
ze vlastne netrvate na tom, aby na Vas prispevek reagoval.
Ve Vasem prvnim prispevku s timto Subj., s kterym jste se obratil na
konferenci, a ktery nize pretiskuji, se ovsem ptate, zda muze byt
nepodepsani prispevku duvodem k nereagovani na nej.
Tak co vlastne chcete? (Jak rika posledni veta filmu Bony a klid :-)

--------------- Kopie prvniho prispevku "musim se..." --------------