admin-c, tech-c... co to je?

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Fri Mar 9 18:43:58 CET 2001

http://www.nic.cz/rules.html a dalsi polozky pod KPNQwest

to jste teda moc podrobne nehledal...

jinak strucne a jasne - admin_c je clovek, na ktereho bude domena
registrovana, takze vlastnik. tech_c je technicky spravce, tj. clovek,
ktery ma pravo menit zaznamy. acc_c je ten, co tu celou legraci zaplati.
idy si vytvorite sam. nejdriv se vytvori kontaktni osoba. potom subjekt
s tou kontakni osobu. potom domena se subjektem. nechapu, ale
respektuju.

Pepa 'JoLa' Lacina wrote:

> Dobry den,
> doufam ze jsem tu spravne. Potreboval bych si zmenit udaje o registraci
> v CZ NIC. Ale ten formular obsahuje me zcela nezname pojmy jako admin-c
> , tech-c acc-c... A dale jakym zpusobem to cele funguje? Kdyz mam
> registraci jako subjekt, musim byt zaregistrovany jako osoba? Kde vezmu
> id? Nekdo mi ho prideli, nebo si muzu vymyslet cokoliv? Vubec tomu
> nerozumim, taky bych byl nekomu velice vdecny, kdyby mi mohl podat
> nejake zakladni vysvetleni, pripadne odkazat nekam kde popis vsech tehle
> veci najdu. Na NIC.CZ jsem hledal ale nic nenasel :-(

> [...]

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz