HUB&switch

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 3 23:50:02 CEST 2001

>Full duplex muze byt tazen v podstate na libovolnou vzdalenost (je
>omezena pouze vlastnostmi prenosoveho media - 10 km dlouhy TP by asi
>nefungoval :-)

    No, jenze vlastnost media obvykle delku kabelu zkracuje podstatne
vyrazneji nez omezeni protokolu - zatimco zpozdeni limituje 10BaseT na
cca 2,5km a 100BaseT na cca 250m, vlastnosti media limitovaly delku
kabelu na 175m u 10Base2 (300m u extended verzi), 500m u 10Base5 a 100m
u 10BaseT a 100baseT. Lepe to dopada jen v pripade optiky, kde skutecne
obcas narazi delka kabelu drive na omezeni protokolu nez na omezeni media.

    Takze, abych se vratil k prispevku na ktery reaguji - full-duplex
muze byt skutecne tazen na libovolnou vzdalenost, ale zarucenou
funkcnost ma na stejnych 100m jako half-duplex ...

                                    Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz