adresy remailov...

Lubor Dedina lubord at watson.bajt.cz
Fri Dec 6 15:39:22 CET 1996

Nazdar,

> [...]
> prijimat, t.j. lide mi mohou psat na anonymni adresu a ta posta mi
> prijde. Kdyz si dam do hlavicek neexistujici adresu, je sice splnen
> bod jedna, cili muzu odesilat anonymne postu, ale prijmou ji nemuzu.
>
> Mimochodem, kdyz uz o tom hovorime, tohle je dalsi argument,
> podepirajici existenci remaileru. Pokud mi totiz jde jen o rozesilani
> urazlivych mailu, muzu to udelat jednoduseji, proste tam soupnu
> neexistujici (nebo jeste hure cizi) adresu. Remailery ale pouzije
> ten, kdo pres zachovani anonymity stoji o nejakou odpoved, coz uz

Tohle mi nedoslo, asi proto, ze jsem neustale uvazoval pouze o
jednosmerne anonymite. Sluzeb anonymniho remaileru jsem prakticky
nikdy nepouzil.

Stejne je mi to divne, jak si muzu sam dat takovou ulitlou adresu.
Tak treba ja pouzivam BBS Bajt coby providera. Tam maji dva pocitace,
jeden je Sherlock, druhy Watson. Muj mail odchazi do sveta s
oznacenim odesilatele "lubord at watson.bajt.cz". Pritom ja jsem to
"watson" nikdy nepouzil, to tam proste sazi SMTP server. Tak jak bych
tam teda mohl dostat toho "DeduMraze at Severni.Pol"? Vzdyt ten pocitac
u providera by to stejne prepsal na "lubord at watson.bajt.cz", ne?

> Zdravi,
>
> ---
> Marek Antos                     Computer Press

Nazdar,              Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord at bajt.cz