Cestina ano nebo ne?

Svajko Gabriel svajko at hron.fei.tuke.sk
Fri Dec 6 22:14:55 CET 1996

On Fri, 6 Dec 1996, Lubor Dedina wrote:

[snif]

> No to je sice pravda, ale nemel by to byt az takovy problem. A pokud
> vas software neco neumi, tak ho s klidem smazte a poridte si takovy,
> co to umi.
Okej a teraz druhy pripad , obcas som nuteny prist k zastaralemu terminalu
vt100 od tesly z roku raz/dva co pozna maximalne vt100 a nic viac , co
spravim tam ? , prepalim romku terminalu , alebo ako ? , alebo pridem k
nejakemu dosu na ktorom je NCSA telnet a ziadna diakritika (z neho pisem
tento majl), to budem vsade nosit zo sebou diskety aby som si nainstaloval
diakritiku a mohol precitat majl ? , uvedomte si ze nie kazdy cita postu
len zo svojho PCdla doma alebo v kancli kde je vsetko pekne
nainstalovane preto moj nazor , v konferenciach diakritiku NIE , plz :)

Gabriel (Snowman) Svajko
svajko at r-net.sk