Cestina ano nebo ne?

Marketa Rosipal da Costa marketa at vr1.microclub.com.br
Fri Dec 6 22:45:42 CET 1996

Ahoj vsichni pro i proti uzivani hacku a carek v konferencich!

Ono se to panu Dedinovi pekne mluvi ... win95 v ceske verzi s
cestinou k instalaci, cesky Netscape, cesky Pegasus atd. atd. atd.

Ale zkuste v zahranici sehnat cestinu podporujici software.
Napriklad muj pocitac ma software s podporou na brazilskou
portugalstinu, protoze ji tady hold vice potrebuju. To abych shanela
ceske kodovani po internetu je dosti pomale a zdlouhave a neda se
sehnat vse. A navic, nevim, co by mi moje masinka rekla na kombinaci
jazyku.

Myslim si, ze je perfektni, ze internet je mezinarodni sit, a tak
byste tam v Cechach a na Morave, popr. na i Slovensku mohli byt
tolerantni k ostatnim v cizine. Cestine bez hacku a carek kazdy bez
problemu rozumi, ale kdyz Vam prijde mail kodovany v nejake z ruznych
cestin, tak se to opravdu da cist jen s velikym usilim, pokud vubec!

Mejte s nami trpelivost, my si radeji budeme hajit nasi dobu kamennou
bez hacku a carek, netahajte nas tak rychle do 21.stoleti.

S pozdravem

Marketa

Marketa Rosipal da Costa (marketa at microclub.com.br)
Joana d'Arc 155, Niteroi
272 83-340 Volta Redonda, R.J.
Brazil
tel./fax: 0055/243/46 34 95

[:) "Keep smiling - day without smile is lost!"