Cestina ano nebo ne?

Ondra Dolezal dolezalo at RISC.upol.cz
Sat Dec 7 01:49:52 CET 1996

ahauner at satyr.zcu.cz (Adam AHA Hauner) napsal:

> Dobry den!
Taky,
omlouvam se ze reaguju na cizi thread, ale co uz. Diskuze=diskuze.

>...takhle: Ja, Lubor Dedina, pocitacovy mag 3. kategorie,
>jsem dosel k zaveru, ze cas se navrsil. Doba dospela, jeji lide take, je
>cas pro zmenu. Kdo jiny, nez ja, ma stat na jejim zacatku? A proto ti
>kynu, lide muj, necht vladne diakritika....
Neni to trochu (trosssicku) tvrde? Vzdyt ten clovek AFAIK napsal jen cca.7
slusnych prispevku, tak proc osobni utoky? Pokud vim probrali jste
pro a proti, neshodli se, a tim by to snad mohlo skoncit.

>  No, dost srandicek, trochu vazneji. Pane Dedino, prosim Vas, nenunte mne
>odhlasit tuto konferenci. Postu odebiram na skolnim serveru, ale to uz se
>tu rozebiralo......
Nejen tady a se stejnym vysledkem, ze:) Tedy, pane Dedino, obavam se
ze dokud je 2/3 vetsina .cz konferenci o computerech a networkingu,
nedosahnete uspechu. Spravci maji vetsinu:)
Nevertheless, mnoho stesti Ondra
(Well, if we'd communicate in english, we wouldn't have this problem.)

>					AHA
>-----------------------------------------------------------------------------
>Adam Hauner (AHA)
>University of West Bohemia, Pilsen
>Faculty of Mechanical Engineering                        ahauner at satyr.zcu.cz
>WWW: http://demeter.zcu.cz/aha/                           Adam.Hauner at mius.cz

  ondra
    x. dolezal
     spravce redigy w^3                  ~~~~     ~      ~    ~~~~~
 www.redigy.mcs.cz                                              (ll'n'p)