Etika publikovani na Siti

Petr Koubsky pkoubsky at softnov.cz
Fri Jun 6 12:06:31 CEST 1997

ani jedna, je to podle me snaha o zjisteni, zda  se demokracie
podoba vice prvobytne pospolne spolecnosti nebo ranemu feudalismu :-)

*** Naprosto nesouhlasim. Problemy Internetu se nicim zasadnim nelisi od
problemu sveta klasickych medii. Jiste, novym prvkem je velmi
nizky prah ceny nezbytny k publikovani, ale ani ten nemeni veci zasadnim
zpusobem. Z hlediska novinarske etiky je dnes daleko ozehavejsim problemem
treba ziva televizni reportaz. Jako "polointernetovy" zurnalista
(publikuju na Webu i na papire) necitim mezi obema medii zadny rozdil,
pokud jde o miru me odpovednosti za uverejnene informace. Myslenka,
ze by v tom nejaky rozdil byl, mi pripada zcela absurdni.

BTW, kdyz uz musime pouzivat marxisticke periodizace dejin, demokracie
se samozrejme vic podoba ranemu feudalismu nez prvobytne pospolne spolecnosti.
Nejstarsi parlamenty sveta (Island, Anglie) byly zalozeny prave v tomto
obdobi.

Petr Koubsky, Softwarove noviny