O informatice v ceske a anglicke verzi..

Radek Lucan rlucan at techniserv.cz
Fri Mar 20 15:56:25 CET 1998

>Jezisku, ja te asi musim srat co?  :-)))  Co kdyby sis seridil svuj mailer
>aby neposilal ty attachmenty, co rikas?

No nefandil bych si, zrovna Ty nepatris mezi ty, kteri by me dokazali, jak
krasne cesky pravis, srat. Spise jsem se snazil pouzit stejneho vyjadrovaciho
stylu, ktery tak nejak citim z Tvych majlu. Jestli se mi to nepodarilo, sorry :-)

Pokud jde o ty attachementy - no jo, omlouvam se, on ten Outlook si dela,
co chce, a ja jsem k nemu jen uzivatel, ne administrator ci co, abych si jej
slozite nastavoval a nutil jej k tomu, aby nedelal to, co ja nechci. Holt,
emerickej produkt.:-))
Cimz se tazi ostatnich smajliku - proc mi to ten Outlook dela ?

Tesim se na odpovedi.

RL