Antikacirsky nazor - handicap

Lubomir Krejci lkrejci at informatics.muni.cz
Fri Nov 20 09:56:00 CET 1998

... k tomuto se uz musim pridat taky, trocha uvodu :
jsem vozickar a i kdyz pracuju :-), kazda koruna dobra, internet pouzivam
docela zhusta, ale predevsim v praci pres pevnou linku, domu pouze maily.
Nicmene i-net bych potreboval k ruce kazdou chvilku i doma a uz dlouho se
mezi nami 'koleckari' a i jinak postizenymi mluvi o tom, na co vsechno by
nam bylo rozumne pripojeni domu na stul dobre, o moznosti pracovniho
uplatneni ani nemluve. Vse stoji na cene impulzu - zatim.
Vyhlidka :
> V pripade demonopolizace a liberalizace pujdou tarify celkove hodne dolu,
> ale MISTNI PUJDOU NAHORU.
je desiva nejen pro inet, o tom zatim neni ani rec, staci telefony, ale
dobra, jsou tu mobily a pomalu je ma uz kde kdo.

> nastavit 1. cislo pro tel. 2. pro fax, 3. pro tel. v loznici atd. Ale
> pausaly tam nemaji.
chybi jeste WC a koupelna :-))), predstavuji si vizitku takoveho cloveka

!!!!!  nejdulezitejsi ohlas : !!!!!
> Takova mala anketa, jak velky (maximum) pausal byste byli ochotni mesicne
> platit.
> Ja osobne bych 1000 Kc bral obema rukama, u 2000 bych premyslel, ale pak
> bych ten internet poradne vyuzil (ne jako dneska).
---  pausal 1000 bych bral v momente, ze si na nej vydelam diky moznosti
rozumneho pripojeni na i-net
---  +- 300 by pro mne byly snesitelne v pripade, ze jsem jenom na
zakladnim invalidnim duchodu (+- 5000 - pozor velmi subjektivni, u mne to
zahrnuje nejruznejsi prispevky navic - bezmocnost, osatne apod) a i-net
vyuzivam pouze pro svou informacni potrebu - i v tomto pripade vsak velmi
zhusta.
--- pausalem mam na mysli specialni cislo pouze pro pripojeni na i-net s
nejakou tydenni dobou (neodvazuji se odhadnout - 10 hodin) volneho
pripojeni pres telefonni linku, doba navic - standartni platba
---  idealni stav pro handicapovane - specialni cislo pro pripojeni zdarma
v delce cca 5 hodin tydne (namet pro sci-fi pro pana Neffa ? :-) )

> Tento mesic jsem platil 1400 Kc za telefon, z toho je 100 Kc pausal, 6 korun
> mezimesto :-)),odhaduji ze normalni hovory 10 - 20 Kc, zbytek je internet.
> A to byl levny mesic, jindy mam ucet kolem 1600 - 2000 Kc.
muj domaci ucet +-500 - domacnost trech lidi
mobil se mi vejde do pausalu - econom - +-500

Mgr. Lubomír Krejèí     FI MU Brno   http://www.fi.muni.cz/~lkrejci
tel.: 0603/21 64 10   05/41 512 365     e-mail : lkrejci at fi.muni.cz