PGP

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed May 17 08:50:28 CEST 1995

> No u nas to mame nainstalovane. Je to forma kodovania a daju sa v nej pouzit
> tri obtiaznosti ci ako by som to povedal.
> Musite si vygenerovat svoj public key, ktory date osobe, ktora ma Vas
> zakodovany subor. Dobry popis je k tomu dodavany, najlepsie si ten precitat.

dobry popis je aj na:

ftp://ftp.elf.stuba.sk/pub/help/Intro/pgp.Z

a to iste cez www:

www.kesp.elf.stuba.sk -> pomoc -> pgp

> Inak server s PGP klucmi je savba.savba.sk /pub/PGPkeys , cize ak niekto
> mate svoj pgp kluc tak ho tam mozete nahrat.

Ja som este prisiel na problem z verziami. Na PC je uz rozsirena v 2.6.1
ktora je vsak zakazana vladou USA. Na unix sa prevo dostala v upravenej forme
ako 2.6.i. Tieto su navzajom kompatibilne ale s 2.3 sa neda rozkodovat 2.6 -kovy
kod.

Inak ja som to len nainstaloval a otestoval vecsie skusenosti nemam.
(nemam to koli comu pouzivat)
P.S: a este na unix existuje spusta nadstavieb pre editory maily ...

zdravi
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |