Spojeni INTRANETu s INTERNETem bez TELECOMu

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Fri May 2 16:30:10 CEST 1997

> 1) Jak ochranit pocitac spojeny dvoudratem/koaxem s jinym
>    pocitacem?
>    (napr. nakoupit si do zasoby 10 ethernetek  :-)
>    Existuje nejaka ochrana? Optoclen? Kde to prodavaji?

Videl jsem repeatery, do kterych se strkaji jakesi moduly "pimy".
Ty moduly jsou ruzne...koax ethernet, RJ a take optika.
Da se to bud vyresit tak, ze budete mit dlouhy opticky kabel mezi
repeatry, nebo na kazde strane 2 repeatry oddelene opticky, pricemz to
dlouhe spojeni bude realizovano normalnim koaxem.
                                                             Pavouk
PS. Ty repeatry meli znacku IMC, nebo tak nejak...